tisdag 2 juli 2013

Tisdag

Semestern närmar sig med stormsteg.
Nästa vecka också sen blir det 4 veckor med liten hund.
Hoppas man får sova ordentligt.
Just nu så måste han upp och göra både nummer 1 och 2 på natten.
Neeeeeej!
Jag vill ju sova gott på min semester!
Men så är det väl att skaffa en liten krabat?
***************
Träningen till Midnattsloppet går bara hyfsat.
Inte som jag vill men okey.
Springer just nu 9 km på asfalt 2 gånger i veckan.
Skulle vilja springa en riktig långtur en gång i veckan också.
17 Augusti springer jag med fruktkorg på huvet en mil på söder.
Tror det blir femte gången.
En gång har jag försökt springa så fort som möjligt men det går knappt.
För mycket folk!
*****************
Sur idag över 0-0 matchen mot Mjällby igår!
Men ännu mer sur över bortskämda överbetalda fotbollsspelare som
går ut i media och gnäller över hur synd det är om dom.
F-n nån gång borde ni tänka på  sjuksystrar eller dagisarbetare!
****************
Dottern har bokat resa till Chania.....nu börjar det på allvar!
*****************
Daniel Majstorovic
Om det stämmer så ber jag att du ska dra åt helvete!
****************
Jag har nu varit rökfri i många år.
Men hoppas att jag kommer på att jag skall börja igen när döden börja närma sig.
Saknar fortfarande dom goda cigaretterna
Efter maten!
Till kaffe!
Efter bra s.x
Till en god öl!
På verandan på landet i samband med grillning.

Jag tycker ändå det är bra att man ser till att alla passiva rökare inte behöver stå ut med skiten!
Och det ska vara väldigt DYRT att röka tycker jag.
100:- för ett paket är helt okey tycker jag!
*********************
I kväll blir det nog "Man Of Steel" för mig.......
Men först ett pass på Puls & Träning!
******************
Seeya..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!