fredag 16 maj 2014

Filmtips



Gravity – Två skådsar eller förresten det var ju en som var med ett par sekunder.
Men jag rekommenderar filmen för den är spännande.
Sandra och George gör det bra.
Filmen är vacker och jag ångrar att jag inte såg den på bio.
Ger den en stark 3 av 5.
Det var mycket nära en 4. Se den!
****************************


 
The Heat – Återigen Sanda Bullock.
Det är väldigt svårt att hitta nya bra roliga filmer.
Men jag skrattade många gånger åt den här filmen.
Den innehåller en hel del scener som inte håller måttet men det gör inget.
För den är roligare än en hel del filmer i samma genre.
Ger den 3 av 5.
Och jag kommer se den igen. Var så säker på det!
**************************



Runner Runner – Justin Timberlake och Ben Affleck gör en bra film tillsammans.
Känns som om jag sett den förr men den är inte tråkig eller ointressant.
Spänningen håller bra och manuset är bra
tycker dock att Gemma inte håller mer än till utseende (ja lite sexistiskt).
Dom kunde verkligen försökt hitta en bättre tjej och kanske jobbat lite med tjejens karaktär.
Tycker det är det enda negativa som syns.
Ger den en 3 av 5 och troligtvis kommer jag sen den igen.
**********
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!