fredag 16 maj 2014

Försäkring

Oj va skönt att ha en helförsäkring för min mc.
Någon välter min hoj när den står parkerad och jag åker in med den till verkstaden.
1 månad senare får jag tillbaka den.
Utan helförsäkring 14200:-
Med helförsäkring 6000:- i självrisk.
Vilken skillnad!
*********************
Har gjort en hel del valkompasser till EU valet och det blir olika varje gång
Hjäääälp.........
*******************
Det tystnade fort om Maud!
Den "tysta" diplomatin vann igen!
****************
44 dagar kvar!
***************
Före match igår!
Shön seger med 2-1!
*************
MC till Dalarna idag.
Fest i morgon.
Hoppas på fint väder!
*************
Känner mig lugnare än på änge just nu.
Det enda tråkiga är att jag blir mindre kreativ i mitt tänkande och skrivande.
Det ordnar nog snart upp sig!
************



**********
Seeya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!