måndag 27 augusti 2018

Stalker

Har du läst Lars Kepler´s bok Stalker?
Inte!
Gör inte det heller.
Vet inte om jag någonsin läst en sådan dålig bok som jag läst klart.
Alla andra böcker som är dåliga slutar jag med men det kunde jag inte med denna.
Ska erkänna också att jag bara skummade igenom dom sista 100 sidorna.
Ville ju veta om det var någon som överlevde denna massaker.
Varför allt detta övervåld?
Omotiverat också.
Blir historien bättre av att ju fler som blir bestialiskt mördade desto bättre.
De var ju inte särskilt svårt att gissa vem det var också.
Även om dom försökte dölja det.
En riktig skitbok om jag får yttra mig.
Jag har ändå läst nästan alla Kepler´s böcker.
Eldvittne var ju bra.
Sandmannen ok men bara godkänd.

Sluta med det överdrivna våldet nu Lars.
Sen att ni kvoterade en kvinna som gärningsman gjorde inte det bättre
Bara mer osannolikt.
Betyg 0 av 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!