fredag 12 juli 2019

Stavas semester

Jag går på semester idag.
Äntligen!
Det är så tomt på jobbet.
Nickade till en stund i min stol.
Det händer ingenting här den här perioden på året.

Kommer tillbringa hela semestern i Dalarna.
Ska försöka stänga mig ute från så mycket av världen som möjligt.
Börjar med att logga ut från Facebook och Twitter.
Ska ta bort appen och logga ut från mina konton.
Det enda jag ska fortsätta följa är fotboll på sociala medier.
Silly season är ju i full gång.
Alltid lika (o)spännande.

Blir förhoppningsvis lite mc och skogsvård under semestern.
Långa hundpromenader lär det ju bli.

Gör lite inlägg på min blogg när det dyker upp något.
Mestadels lär det bli bilder.
Har redan "förprogramerat" lite inlägg.
Håll utkik.

Ha en fortsatt bra sommar..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!