söndag 14 juni 2020

Försvara en skitstövel

Alexander Bard!
Ständigt hatad av vissa eller kanske rätt många?
Kontroversiell är i alla fall bara förnamnet.
Det finns ganska gott om dessa i Sverige.
Eller gör det?
Min personliga åsikt är att det behövs fler av dessa.
Vissa hatar jag (t.ex. Alex Schulman smart men dum)
och vissa gillar jag.
Sen finns det dom som jag ogillar men tycker behövs.
Katrin Zytomierska är en sådan.
Hörde en pod med henne där jag fick en ny bild av henne. En positiv alltså.
Vi behöver fler Bard och färre Ingrosso!
Läs och tänk vad som sägs.
Tänk nu längre än näsan räcker och ställ dig frågan
Är Alexander Bard rasist?
Såklart han inte är!
Han säger en i detta läge väldigt dum sak.
Men tänk lite på vad han säger.
Jag har sett Morgan Freeman sagt ungefär samma sak.

Så många korkade ytliga ”influencers” styr vårt samhälle åt fel håll.
Jag tycker Bard behövs men han kan välja tid och plats 
bättre för sina kontroversiella åsikter.
Folk är inte tillräckligt smarta för att tänka själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!