måndag 1 juni 2020

Teknikmagasinet

Jag skulle byta batteri på min mobil.
Och såg en annons från Teknikmagasinet.





















Så jag cyklade dit och lämnade in min telefon.
Dom gav mig en tid när den skulle vara klar.
Så jag gick och tog en fika.
När jag kom tillbaka så sa dom att allt var klart så jag cyklade hem.
Men när jag är hemma så upptäcker jag att kameran är trasig nu.
Så jag cyklar dit igen dagen efter och dom tar emot telefonen och
försöker laga den.
Men dom lyckas inte så jag måste lämna in telefonen till dom för
dom väntar på reservdelar.
Så jag får cykla dit igen 2 dagar efter och nu ska den väl vara fixad.
Men tyvärr är den trasig igen så medans jag väntar så får dom byts kamera igen.
Någon kompensation är inte att tala om.

Så "Medans du väntar" ska du ta med en nypa salt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!