fredag 4 september 2020

Veckans tweets

 Hej Fredrik Reinfeldt! Är det inte bättre med en snäll "diktator" som är snäll mot det egna folket än en regering som inte lyssnar på folket? Uppenbarligen så trodde ju i alla fall det amerikanska folket på det. Tänk om DU hade lyssnat! #svpol

Jag är ingen stor fan av vare sig SD eller Jimmie MEN nu har vi haft Annie Lööf och Löfvén. VI VET VAD VI FÅR! Så nu måste ni svara på frågan. Vill ni ha mer av detta? #svpol

Just nu känns som ett vägskäl för många som kan tänkas rösta på dom. Ska dom på SD-tåget? Eller krypa tillbaka till Alliansen? Dom har det inte lätt. Ta alla frågor från SD så slipper vi/ni dom! Trygghet och segregation/invandring sen är det klart! #svpol

En del av dom i alla fall.Blir lite tjatig ibland
Sen har jag diskuterat med en politiker på ett forum.
Mitt svar: Eftersom köpstarka grupper ofta tar bilen till stället där man handlar så kanske man ska tänka på det? En del småstäder i Sverige tappar köpkraft när bilen ska bort från centrum till varje pris.
Alex´s svar: Är väl snarare tvärtom, då man kan ta bilen till de stora köpcentrumen utanför centrum? Typ Bromma blocks och MOS
Mitt svar: Det är kanske det jag skriver!

Lite av min vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!