måndag 15 februari 2021

Måndag

 Måndag igen då!

Undrar hur många måndagar jag har funnits här på jorden? Ganska ointressant att veta faktiskt. Men vad jag gör med mina dagar här på jorden kanske är mer intressant. Dom flesta dagar försummas ju bara bort. Vad är det man ska göra egentligen? Varför har inte jag haft privilegierats med en livsuppgift? Något meningsfullt att syssla med? Men det är ju bara mitt eget fel. Jag har inte efter 56 år kommit på vad jag vill göra. Och jag lär ju aldrig komma på det. Lite konstigt för tid att fundera har ju funnits.

Jag tänker ju väldigt mycket så det är ju lite underligt att jag inte har hittat min väg. Letar du efter din väg? Undrar hur länge jag orkar med Covid -19 livet innan jag blir lite tokig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!