tisdag 16 mars 2021

Dagens Nyheter

 Läs och begrunda. Eller strunta in det förresten.

https://www.dn.se/ledare/lisa-magnusson-var-ar-alla-de-goda-mannen-i-kampen-mot-det-sexuella-valdet/

Detta är så himla jobbigt att läsa för mig. Jag försöker så ofta att få framför allt vänsterfolk att förstå att detta måste vi jobba med. Vi måste få bort våldtäktsmännen från våra gator och torg. Långa fängelsestraff och är det inte fullvärdiga svenska medborgare så ska dom utvisas. Men nu är frågan kidnappad av "rasisterna" eller SD enligt folk på vänsterkanten så dom kan inte uttala sig i frågan. Jag ställer nästan dagligen frågan till folk på den sidan men får aldrig svar för att frågan hela tiden görs till politik. Jag tycker ofta högerpolitiker gör saken till politik också och det gillar inte jag. Jag vill alltid diskutera sakpolitik och är helt ointresserad av vilka som "vinner" på den frågan. Jag vill ha kvinnofrid i hela Sverige. Inte bara på Dramaten eller Kulturhuset. Syltrygg Sverige vågar inte ta tag i saker som kränker någon. Jag är så trött på det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!