tisdag 30 mars 2021

En tisdag

 Pandemin fortsätter sätta käppar i våra hjul. Tänk om man hade fått gå på lite fotboll och ta en öl eller två med sina vänner som gillar samma saker? Tänk om jag fick träffa mina restaurang kompisar och äta en massa god mat? Tänk om vi fick resa till England och köra bil på den engelska landsbygden och ta en god öl här och där? Eller en kryssning i Karibien? Eller gå på bio? Eller gå på en The Hives konsert? Eller trängas på en marknad i Kopparberg? Eller åka mc till Tyskland? Drömmen lever!

Nu har Liberalerna bestämt sig och alla skriker höger eller vänster. Men ingen bryr sig om sakfrågorna. Hur dumma i huvudet har vi blivit på senare år? Inget betyder ju något förrän sakfrågorna hamnar på bordet? Men vi diskuterar fortfarande vilka som ska sitta vid bordet, det spelar ju ingen roll. Låt alla sitta vid bordet. Lyssna på alla. Men gör inget som ni inte vill! Ska det vara så jävla svårt? Barn klarar det men inte vuxna. OM SD är nazister så måste dom förbjudas! Så enkelt är det. Så ta och förbjud dom då? Så får vi se vad som händer? Detta kan inte pågå!

Jag avskyr verkligen vänstern! Och då vill jag ända hjälpa dom svaga.

Mår piss mentalt just nu. Jag gör destruktiva saker som jag skäms över hela tiden. Ändå är jag hyfsat lycklig. Det går liksom inte ihop.

Jag MÅSTE sluta med twitter! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!