onsdag 3 mars 2021

The Office

The Office!

Jag har som vanligt missat denna totalt sanslöst roliga och sevärda serie. Den har det mesta som jag vill ha av en komedi. Kärlek, värme, egoism, vansinne, oväntade vändningar ja den har allt. Jag började titta på The Office men tänkte efter 3 avsnitt att vad är det här för skit? Men jag gav den några chanser till och den blir bara bättre. Har nu sett 3 säsonger och är redan rädd för när sista avsnittet av säsong 9 kommer. Jag tror och hoppas att jag ser om den igen om några år. Jag fullständigt älskar alla karaktärer från chefen till lagerkillarna. Sen är det väldigt fint att dom har kärlekshistorier inbäddade i dårskapen. Du måste se den här serien om du nu inte har gjort det. Betyget måste bli 5.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!