onsdag 5 maj 2021

Dag 13

Nu är det tråkigt!
Kämpar lite med humöret som går upp och ner.
Jag vill göra saker.
Köra mc, träna, springa, leka med Harry, bygga, måla, och bara gå runt och pula.
Det är nog min favoritsysselsättning. Att pula.
Bara gå runt hemma eller på tomten och hitta något som behövs göras eller som jag kommer på.
Att pula gör att jag finner ro att få lata mig sedan.
Men 13 dagar utan att få pula, det är trist.

Twitter gör mig vansinnig men jag kan inte låta bli.
Särkilt inte i det här läget.
Jag kommenterar massor av folks inlägg nu.
Så fort jag slipper gipset så ska jag minska ner.
Låter jag som en alkoholist nu?

Suck!
Först Corona sen operation. 
Nej för bövelen det är inte synd om mig!
Synd är det om djuren eller barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!