söndag 16 maj 2021

Dag 24

Nu är det i-landstråkigt på riktigt. Nej det är inte synd om mig. Men rätten till att klaga håller jag högt. Det brinner i mig att få börja göra saker. Jag vill jättemycket just nu. Men sitter och ser på film eller serier och läser en bok eller två.

Har du sett The Keepers på Netflix? Annars gör det. 
Jag får så mycket på min kvarn när jag såg den.
Väldigt välgjord.

Israel va. Palestina är en het potatis just nu.
Vem hejar du på?

Polariseringen ökar lavinartat och ingen bryr sig om den andres åsikter och det leder ju ingen vart.
Undrar hur det ska ta slut och vårt land bli en bättre plats att leva på? Det kanske inte är så dåligt? Jag kanske klagar för mycket? Måste kanske bli mer positiv?

Hunden är magsjuk och bajsar ner hela huset. Idag blir en tvättdag det är då säkert. Jobbigast är täcket. Suck!

När kommer Maj-värmen?

Ha en fin söndag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!