fredag 11 mars 2022

Igen

Fredag igen!

Tunt med åsikter,bilder eller annat som upptar min hjärna. Jag är mest på twitter (igen) numera. Jsag vet inte vad som drar med twitter som jag gillar. Det är nog mest för att det finns så enormt många knäppskallar därute som jag försöker få fason på. Men jag kommer nog komma till en punkt där det räcker. Vet inte när det sker bara.

Kriget pågår och det blir bara värre och värre. Vad slutar detta med? Världskrig är ju inte uteslutet i min bok i alla fall. Oavsett jag menar oavsett vad Ukraina har gjort eller inte gjort så är Putin den totala ondskan. Vad man ska säga mer om detta vet jag inte för att jag är int eute efter att samla poäng för det är det många som försöker göra.

Nu pratar vi inte Covid längre (bra för Magda)........

Idag är det fredag som sagt och det kan bli en öl eller två. Och en bra film/serie kanske. Håller på med två serier på Netflix. Okänd Soldat och Inventing Anna. Ingen av dom är superbra men det är något som får mig att titta vidare.

Har jag förresten sagt hur usel jag tycker att den senaste (sista?) Bond-filmen är. Jag kräks på att vi ska tvingas på alla värderingar som bara passar en sorts människor. Kan vi inte få behålla en enda sak från förr? Hatar verkligen senaste Bond filmen.

Kanske blir det senaste Matrix filmen ikväll?

Hoppas jag för min egen skull börjar skriva mer inlägg här snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!