söndag 11 februari 2024

Nu

Varför skriver inte jag här så ofta? Jo det är för att mitt liv har lite mer i sig just nu. Jag arbetade på Karolinska institutet i elva år. Då hade jag ett arbete som inte var så stressigt om man uttrycker sig försiktigt. Så därför hade jag tid för att tycka och tänka i den här bloggen.

Men nu har mitt liv fyllts med roliga saker. Jag har fått ett roligt jobb, ett meningsfullt jobb som fyller mina dagar med både tankar och åsikter. Men min blogg har hela tiden varit en ventil för mig där jag kan tycka och tänka precis som jag vill.

Men min blogg har hela tiden varit en ventil för mig där jag kan tycka och tänka precis som jag vill.

Det var liksom lite för mycket tid över när jag arbetade på KI.

Numera tänker jag också mindre på saker som stör mig, till exempel min familj, mitt jobb eller andra saker som skapar negativ energi i mitt liv. Och jag skriver för mig, inte för dig och så kommer det fortsätta vara. Vill du inte läsa det bryr jag liksom inte om. Detta är en kanal för mina tankar.

Det finns saker som kommer komma i den här bloggen som jag inte kan ventilera just just nu för det kommer skapa en situation som inte är hållbar för mig. Så håll er till tåls eller läser en annan blogg eller följer ett annat liv eller kanske till och med skapa ett eget liv för dig själv.

Just nu mår jag bra på nästan alla sätt gör du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!