tisdag 20 december 2011

Friskis&Svettis

Va precis och körde årets sista(?) pass på Friskis och Svettis.
Det är nog behövligt med lite vila från min träning.
Jag är inget träningsfreak men jag tycker väldigt mycket om att träna.
Det sýns kanske inte på min kropp eftersom jag också älskar godsaker.
Godis är det bästa som finns!
Men jag tränar som sagt på Friskis och Svettis.
Jag tränar 3-5 gånger i veckan den mörka delen av året annars blir det väl 2
gånger i veckan på F&S och lite löpning utomhus 2 gånger i veckan.
såjag rör på mig som en motionär kan man säga.
Tyvärr väger jag lite mycket, 10 kilo för mycket ungefär.
Men det är som sagt lite för mycket godis och en öl för mycket.
**************
Min arbetsplats är lite blä ibland.........ja just nu!
************
Men Friskis som företelse är suveränt!
Det finns något för alla där tycker jag.
Jag kommer i framtida inlägg försöka skriva och betygsätta deras anläggningar.
Självklart dom jag tränat på.
Jag har varit ett flertal tillfällen på.
Fleminggatan.Lindhagen,Karolinska,Gärdet,Ringen,Skrapan och Sveavägen.
Hoppas inom kort kunna besöka Kistsa och Hornstull.
**********
Att jobba med Excel-människor är påfrestande ibland.
Dom dödar min kreativa känsla.
Vi ska f-n ta mig ha möte om allting.
Söker jobb ganska aktivt just nu och hoppas hitta nytt jobb inom en snar framtid.
***********
Jag får snö på jul får du?
**********
Avlsutar med ett par skyltar från Friskis där man kan låna skåp för förvaring
av värdesaker. Hade en lite diskussion me den anställd och han vägrade förstå att den
ena skylten måste vara felskriven.Vad tycker du?


Sen bytte dom skylten mot denna

Tror du dom insåg sitt misstag?
Tja jag tror det!
***********
Dagens länk är:

http://www.youtube.com/watch?v=hpkitLUbeEg

Hur är inte den då?
**********
Äntligen Saab!
Synd på alla anställda men patienten dog inse fakta!
Tragedi att alla har trott och levt på företaget så länge.
Ni måste ju fattat vart det barkade!
Hoppas alla ni hittar nya "friska" jobb! Det är ni värda!
***********
seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!