måndag 19 december 2011

Limitless

Måndag igen.Dom kommer allt oftare känns det som.
Varför kan inte helgen va längre. 3 dagar i alla fall.
Jag är nog inte gjord föratt jobba.
**********
Har nu sett hela säsng 2 av Weeds.
Fortfarande fruktansvärd rolig.
Karaktärerna är helt suveräna och alla fyller verkligen en roll.
Förstår inte varför den inte fått mer uppmärksamhet!
Den är ju mästerlig.
Men så är det ofta med serier jag älskar.
Folk gillar inte det utanför ramen.
Family Guy,Weeds m.m.
Nä folk gillar det snälla typ Vänner m.m.
**********
Då gick äntligen Kim Yong Il eller vad han nu hette och dog.
Undrar vilken dåre som kommer nu?
Det är en krutdurk det landet. Vill inte bo i Syd-Korea för det är väl dom som får ta smällen.
*********
Har sett ett par filmer i helgen.



Bra och intressant (otroligt kanske) ämne men den gjorde mig nyfiken.
Men den höll inte!
Seeeeeeeeeg som kola och Jag gillar inte Bradley Cooper i den här filmen.
Tycker t.o.m. De Niro är blek i sin roll.
Men å andra sidan var det väl länge sedan han gjorde något riktigt bra.
Strunta in denna och se något annat!
************
Sen såg jag en film som har några år på nacken nu.



Heist!
Detta är ingen klassiker eller blivande klassiker men den håller för cirka två
timmars underhållning. Tycker Gene Hackman alltid gör en stabil insats även fast inte alltid.
filmerna gör det. Men DeVito är efinitivt ingen filmskurk som håller.
Han är överhuvudtaget en ganska skral skådis tycker jag.
Men Fishburne är bra också. Har du sett det mesta och vill underhållas utan för mycket tänk
så vill jag ändå rekommendera denna.
***********

Dagens länk:

http://www.youtube.com/watch?v=3kOG31GQ9fQ

Pat en riktig rock brud! Kanon!
***********
Zlatan gör numera bara straffmål....gammal?
**********
Trött på Birro ska maila han.Men räknar inte med svar!
*********
Pablo Fransisco............miss him!
*********
......seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!