fredag 16 december 2011

triss(t) familj

Dagens länk:
http://www.youtube.com/watch?v=EPOIS5taqA8&ob=av2e

en lite pärla......
**********
Weeds säsong 2 ännu mer "twistad"!
*********
Snälla mor och dotter som slåss om trissvinsten.
Dela och prata aldrig mer med varandra.
Tror av det jag läst mer på dottern.Varför skulle mamman vara rädd om bostadsbidraget?
Helvete vad jag får vatten på min kvarn.
Människan är en ond varelse!
*********
Snälla lägg ner kungen nu och låt Vickan ta över!
*********
Zlatan vinner inte CL i år heller!
********
Mari Ljungstedt skriver trevligt småmysiga deckare.
Håller på med en nu som jag tycker är bra att ha när jag kryper ner och ska bli trött!
Bra betyg eller dåligt?
********
Snö - var är du?
********
Jag har 5 säsonger kvar av Weeds att kolla på........underbart!
*******
Jag håller med!
*********
nice weekend...seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!