tisdag 20 mars 2012

Hår under armarna

Långt mellan inläggen numera!
Tja det finns annat som tar tid.
************

Såg detta omtalade "mästerverk" vid antagligen fel tillfälle.
Fredag kväll efter en god middag med rödvin till.
La mig i soffan med lite choklad och förväntade mig något extra bra.
Men oj vilken besvikelse!
Somnade till och med.
Den var väldigt långsam och det hände väldigt lite (eller gjorde det?).
Jag ska självklart se om den vid ett bättre tillfälle,Men besviken blev jag!
Så jag säger bara att ska du se denna film så måste du vara på humör och pigg!
**********
Det går tydligen en diskussion om tjejers hår under armarna.
Vilket bara i sig är helt befängt.
Vad är det för samhälle vi lever i där det diskuteras om hårväxt?
Det är väl diskriminerande om något.
Har folk för lite att göra? Är folk helt från vettet?
Har allt sunt förnuft försvunnit ut i rymnden?
Låt håret växa tjejer!........om ni vill!
Om ni inte vill.......raka er!
Men låt för guds skull ingen annan bestämma så trams över er.
*********
Herregud vad jag använder utropstecken!!!!!
Jag gillar dom.
***********
Såg James Bond härom dan.
Har sett den förrut men tyckte det var dags igen.
Men ärligt talat är inte Jason Bourne filmerna mera Bond än Bond själv?
Daniel Craig är ju ganska bra men ge oss lite agent-romatik med ett leende på läpparna.
Ge oss snillrika uppfinningar istället för en massa våld
Denna action film är bra men någon Bond rulle är det inte!



************
Herregud vilken tid det tog att hitta Hercules planet!
************
Va synd att Leksand torskade mot dif.
************
Börjat spela wordfeud igen....f-n.
*********
Varför är det värre med tjejers hår under armarna än mäns rygghår?
*********
Hejdå Milan och Zlatan från CL titelracet!
*********
Oj va priset gick upp på AIK´s matcher på Hovet i semifinalen!
Men dom gör nog rätt.
********
Köp årskort förresten!
*******
Läser Vyssanlull nu i Hammarbyserien...börjat bra.
********
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!