fredag 16 mars 2012

Wordfeud och annat

Jag har varit usel att skriva im min blogg.
Det har varit annat som har uppehållet min tid.
Hade en Wordfeud period på tre dagar typ där inget annat intresserade mig.
Men det är som Alfapet,det blir bara upprörda känslor och annat skit.
Så jag kommer inte låta Wordfeud bli en del av min vardag!
Och det känns skönt!
***********
AIK!!!!!!
Vad är det som händer?
Ska vi bli ett bra hockeylag och låta fotbollsintresset minska?
Inte från mig i alla fall.
Hockey-boosten är inte stor hos mig!
**********
Gräm? Är det ett ord?
Booms?
Vad är det för uppslagsverk som Wordfeud använder?
*********
Kul att Rögle vann över d.o. dock!
*********
Saknar min fågel varje gång jag visslar.
********
Mamma Pappa Barn var en riktigt bra bok!
Ser fram emot Vyssanlull nu.
Men jag borde börja plugga teori istället
Ska ju börja med körkortet på riktigt på söndag!
Sjukt taggad!
***********
Längtar till våren.......seeya......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!