måndag 12 mars 2012

Torsten och Björn

Kommer antagligen ställas inför ett dilemma inom kort rörande mitt arbetsliv.
Det är inte alltid så enkelt och självklart.
Man måste ställa alla saker mot varandra och det är inte så lätt.
Jag vet vad jag har men vet inte vad jag får!
************
Stoppade i batteriet i min motorcykel igår och det var inte så enkelt.
Varför är det enklare att demontera än montera?
Men oj vad jag längtar!
*********
Läser Mamma Pappa Barn i Hammarby serien just nu....riktigt bra!
Bättre än Pepparkashuset.
*********
Allvarligt Torsten och Björn!
Ingen självinsikt alls?
Hur kan ni ställa upp i melodifestivalen?
Stackars Pirelli och dom andra som kom EFTER dom två i tävlingen.
Sean Banan kom också före!!!
M-E-L-O-D-I-F-E-S-T-I-V-A-L!!!!!!
Hahahahahahahahahahahaha
Nästa år vill jag se Zlatan,Persbrandt och Linda Rosing "sjunga och  dansa"!!!
En gråtande Micke Nyqvist läsa en dikt samtidigt som Lambretta skriker en discolåt!
Det kan inte bli bättre!
************


Såg den på TV4 igår.....jaja sönderklippt med reklam men jag gilla rullen ändå.
Liam är så där bra härligt förbannad på alla "bad guys" ¨så man sitter och skriker YES i soffan!
Men dottern har ingen framtid som skådis, det är väl en av få dåliga saker i filmen.
Den kunde också vara 45 minuter längre med mer "story".
Hyr eller köp den utan reklam, du blir inte besviken!
Såg att Luc Besson varit med och skrivit den! Bara en sån sak!
***********



Vilken skitfilm!
Vad gör Denzel i den här filmen?
Att Tony Scott regiserat filmen syns men det hjälper inte!
Se något annat ......end of story!
*************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!