måndag 5 mars 2012

Helgen var lugn!

Har inte tid just nu med bloggandet.
Totalt nere I-phone knarkandet......
********
Tillbringade helgen i Dalarna för lite lugn och ro.
Blev ganska mycket av den varan.
Eldade lite ris och lagade min motorsåg (för 4:e gången).
Såg lite TV och film samt drack lite vin och åt lite god mat.
*********


Vilken höjdare!
Nolan,Bale och Neeson har gjort en kanonrulle som jag redan sett mer än 5
gånger och jag kommer defintivt se den 5 gånger till!
*************


En rulle lite i skymundan kanske?
Jag gillar den ändå och den var spännande och bra i stort sett hela tiden.
En liten lucka i manus drar ner betyget för mig (kanske inte för dig?).
Men bra skådisar (framför allt den unga dottern!).
Sam Worthington är ju alltid bra.
***********
Vasaloppet var ju spännande men ointressant i 8 mil!
**********
Såg ett repotage från Japan efter katastrofen som var bra på tvåan.
Känner mycket sympati för dom stackarna.
********
Blev inget hos regeringen......dåligt betalt!
*******
Nä nu måste jag leta appar!
Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!