måndag 7 oktober 2013

Inget vettigt här inte.....

Häromdagen läste jag i tidningen om att Lill Babs har haft en kort romans!
Vad är det?
Ett knull eller?
Två kanske?
Jag vet inte vad en romans är.
Kan du förklara?
Vem använder benämningen kort romans?
Säg som det är.....
Hon hade lite lattjolajbans med den och den.
Kul för henne!
******************
Är hundar vapen?
Kan hundar vara lika farliga i alla fall?
Hur "lösa" ska dom få gå?
Har upptäckt nu hur läskigt det kan vara för alla hundrädda.
Jag har min hund kopplad så länge det finns risk för ett möte
med en ev. hundrädd person.
Vem kan med 100% sanning säga att min hud under inga som
helst omständigheter skulle bita en annan människa eller djur?
Såklart det är ett slags vapen eller?
*********************
Måndag idag........

Det räcker så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!