torsdag 31 oktober 2013

Old and New Movies

 



Avatar – En väldig stark 4 av 5.
Utan den gigantiska USA grejen så hade det blivit en 5:a!
Lite mycket av den varan.
James Cameron sparar inte på krutet här inte.
Ni måste väl ha sett denna?
Annars så! Behöver inte skriva mer.
 



The Final Conflict – Omen 3.
Sista delen av Omen trilogin.
Den håller faktiskt ganska bra fortfarande.
Och jag tycker Sam Neil passar utmärkt i huvudrollen.
Det är självklart en massa luckor
och konstiga saker man blir småirriterad av men jag förlåter det.
Dessutom är den där religiösa delen helt otrolig
men jag som inte tror ett dugg på Gud köper det med.
Så jag ger denna film faktiskt höga 3 av 5.
Se trilogin och tyck själv.
 



Cosmopolis – David Cronenberg har skapat något inte jag orkar se klart.
Gäsp tråkig.
Orkar se 35 minuter och inte en sekund till.
Därför kan jag inte ge den något betyg.

Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!