fredag 11 oktober 2013

Min hund- Nebo

Sverige spelar just nu WM-kval mot Hitlers födelseland.
Vilket inte har ett dugg med saken att göra.
Men jag bryr mig inte nämnvärt om det heller.
Min hund Nebo har ont och jag med!
I mitt hjärta!
Varför?
Österrike gjorde just 1-0 välförtjänt.
Och det enda man kan säga är att Österrike är bättre.
End of discussion!
Jag har ätit gott och druckit gott men
det betyder ingenting.
Jag vill att min hund ska klara detta oerhörda mörker
som vi står inför.

Vi mår alla dåligt just nu.
Var ute och sprang en runda och bara sprang och sprang.
Och ...........varför?
Ja jag vet att hans lidande är det viktiga och
det måste ta slut nån gång.
**************
Var tvungen att gå iväg och gråta på jobbet idag.
Och alla arbetskamrater undrade vad jag ska göra i helgen.
Vad svarar jag då?
Jag tillägnar hela helgen till min fantastiska vän, älskling, myskille, charmtroll, lekisfavvo, gnagare, svansviftare, fiskluktande, ständigt hungriga, kanadagåsbajsätande, barnälskande, soffhoppande, ansiktsslickande, snoppslickande, dreglande, bitande, mattskrynklande, golvhalkande, nästan aldrig skällande, älskar alla, vattenfanatiker, sandrullande, VÄN som alltid älskar mig!
Jag kommer sakna dig för evigt och kommer gråta floder om det oundvikliga händer. Jag kommer till dig så småningom..........lova att vänta!
***************
Har läst processen som väntar på Bagarmossens Djursjukhus den dagen det är dags
Usch!
*paus* tårar!
****************
Var är mina grisöron från Willys?
**************
Ta hand om era djur!
Dom älskar ju er oavsett vad ni gör!
***************
Seeya..........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!