onsdag 11 mars 2015

Katey Sagal



Det är inte ofta jag verkligen hatar en film karaktär.
Men Katey Sagal i Sons Of Anarchy hatar jag verkligen
Jag har inte hatat någon så mycket sedan JR i Dallas.
Men JR ville man ju alltid ha kvar.
Gemma Teller vill man verkligen ha ihjäl.
Och inte ha tillbaka.
Har nog aldrig varit med om maken till osympatisk karaktär.
Hon skickar folk i graven till höger och vänster och gråter storstilat varje gång.
En verklig häxa!

Hon var ju oerhört osympatisk i Våra Värsta År också!

Men en mor som sägs älska sin son beter sig inte så här.
Var det verkligen manusförfattarnas mål?
Då har dom lyckats fullt ut.

Har du aldrig suttit och bara avskytt en figur?
Se den här serien som innehåller alldeles för mycket våld
Och är ganska förutsägbar.
Men den har något som gör att jag vill titta vidare.
Kanske enbart för att se Katey Sagal dö!
Jag hoppas på det i varje avsnitt!
*****
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!