måndag 16 mars 2015

Sons Of Anarchy



Jaha då tog den slut för mig.
Sju säsonger blev det.
Det är en lite konstig serie rent betygsmässigt.
Hur bra eller dålig är den?
Den får mig att bli nyfiken på nästa avsnitt hela tiden.
Men hålen i manus är nästan stora kratrar.
Den engagerar mig jättemycket.
Jag skrattar åt dom dåliga scenerna.
Framför allt action-scenerna där ingen kommer på att man kan köra på en motorcykel.
En del skådespelare är bra och en del är dåliga.
Den har ibland varit väldigt lätt att förutspå.
Men ibland har den varit väldigt smart.
Dom sista säsongerna så vräker dom på med onödigt övervåld.
Det har sänkt betyget för mig.
Jag ha nog aldrig hatat en karaktär så mycket som i denna serie.
Slutet är riktigt bra.
Jag tycker också det är skönt att serien är slut.
En bra serie tar slut på ett bra sätt.

Det är inte den bästa serien jag sett.
Jag kommer nog inte sen om den igen.
Men man vet ju aldrig.
Säsongen med Irlands-tema var sämst tillsammans med den sista.
Jag tycker du ska se den här serien om du inte tycker våldet är för starkt
Jag ger serien 3 av 5 i betyg.
Men det är väldigt svårt som sagt att ge ett rättvist betyg på den här serien.
***********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!