torsdag 17 september 2015

Kazivas Värld

Via Twitter så hittade jag den här bloggen som jag inte sett förrut.
Efter att ha skummat igenom den lite så är det inget för mig tror jag.
En del bilder som hon lägger ut är ytterst tveksamma för trovärdigheten.
(jag ska läsa lite mer innan jag bommar den helt).
Men detta inlägg var intressant skrivet eftersom det kommer från en som
känner till ämnet lite grann.
Självklart ska man vara lite kritisk när man läser inlägget.
Men det är bra för debatten.
Och när det skrivs om detta av folk som har erfarenhet så kan inte
vänster folket skrika "rasism" i alla fall.
För det görs ju alltid numera i den svenska debatten.
Kolla in själva och ha en egen uppfattning!

http://www.kaziva.net/blog-native/2015/9/6/svenska-killar-med-muslimska-tjejer-och-muslimska-killar-med-svenska-tjejer

****************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!