måndag 7 november 2016

Grand Hotell

Det blev ett himla liv när SD hade bokat Grand Hotell.
Folk körde ner betyget på Grand Hotell i botten.
Vad tycker man om det då?
Jo det är ju jätte enkelt att säga att Grand Hotell gjorde fel eller rätt i det.
Ska hotell avgöra vilka som får bo hos dom eller inte?
Ska vi ha värderingar på hotellrum?
Ska vi låta diktatorer eller våldsförbrytare eller krigsförbrytare bo på hotell?
Ska vi låta abortmotståndare bo på hotell.
Ska folk som röstar på SD få äta på Stallmästargården?
Detta är ingen väg jag vill vara med på.
Detta hyckleri som pågår är inget annat än fel tycker jag.
Vem ska få göra vad ska inte avgöras av några vänster förespråkare
som har en egen hycklande agenda.
Vart ska vi lägga våra värderingar (vi har ju inte ens några enligt vänstern)?
All publicitet är bra publicitet för vissa.
Varför alltid ge SD det utrymme dom vill ha?
Tror ni dom fick fler eller färre röster av detta?
Inte påverkade det någon jag känner i alla fall.
Vi ska ta fram varenda järnrörs historia som finns i dagsljuset,
Men att hota Grand Hotell!
Det är så himla fel att jag kräks på PK-eliten.
Jag vill bara gå emot er i varenda fråga snart.
Ni som bor i snudd på "gated communities" kan jag inte ta på allvar snart.
Demokratin i Sverige är på väldigt farlig väg när fascist vänstern får göra
i stort sett vad dom vill medans varje kritiskt inlägg mot dom förklaras med
ren rasism och främlingsfientligt.
Vilka av dom som gav GH dåligt betyg har ens bott där?
Eller vet vilka gäster som bott där?
Ni hycklar och sväljer kameler och silar elefanter.
Ni skapar trollen på internet!
Jag hoppas Grand Hotell inte skapar värderingsintyg på alla gäster
som kommer att vistas där.
Är Pol Pot och Stalin välkomna men inte Hitler?
Tyck vad du vill bara du tycker som mig = Svensk demokrati
**********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!