tisdag 10 januari 2017

Låtsas


Jag tror inte jag har det här problemet.
Tror ingen runt mig låtsas.
För dessa har jag nog gjort mig av med redan innan.
Mitt problem är nog att jag inte blir av med parasiter.
Folk som vill ha koll på mig för skvallrets skull.
"Vänner" från förr.
Vill du vara min vän? Bara fråga!
Spela inte utan fråga bara!
Jag respekterar alla. Även dom jag ogillar.
Hycklare och falskspelare har jag lite svårare för.

Jag köper att det finns folk på t.ex. Facebook som bara vill hålla lite koll.
Jag skulle kunna räkna upp ett tiotal namn på folk som gärna 
skulle vara vän med mig på Facebook men som är alldeles för 
"rädda" för att fråga.
Varför frågar du inte?
Varför frågar inte jag?
Det är antagligen någon anledning till det.
Liten eller stor spelar ingen roll.
Vill du veta så får du fråga.

Jag skulle gärna vilja veta vilka som ogillar mig och varför.
Det skulle vara intressant och veta i rent "tänkar-syfte".
*******
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!