lördag 11 mars 2017

Brott och straff

Hallå!
Vakna!
Ni måste inse att brott och straff MÅSTE bli den viktigaste valfrågan 2018!
Vårt samhälle rasar samman.
Trots vad Schyffert och andra säger.
Varenda dag händer det hemska saker och vissa bara förnekar vad som händer.
Jag kräks på er som blundar för vad andra får stå ut med!

http://www.dn.se/sthlm/tonarspojkar-bakom-brutala-expresskidnappningar/

Ett par timmar efter så är dom ute igen och gör nya brott.
Det är en sjuk lagstiftning vi har och vi som röstar är dom enda som verkar
kunna göra något åt det.
Jag kommer när valdagen närmar sig att fråga vilket parti som
ser till att det blir ordning och reda.
Och jag vågar lova att det knappast är ett parti på vänsterkanten.

https://www.svd.se/sverige-har-i-praktiken-overgett-vissa-lagar/om/debatten-om-kriminalitet

Vad i hela friden håller vi på med?
Varför låter vi detta hända?
Jag hoppas av hela min själ att vi får en regering någon gång som slår näven i bordet.
Och säger att det är nog nu.

Och till dom som tycker synd om brottslingar
så hoppas jag att det blir dom som blir drabbade så förståelsen för andra blir större.

Tänk när ni röstar!!!
*********
seeya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!