måndag 13 mars 2017

Det ruttna Sverige!

Läs denna artikel och tänk efter!

http://www.expressen.se/kvallsposten/mamman-till-forovaren-efter-valdtakten-i-skolan/

När vi ens lyssnar till förövarens föräldrar och låter dom
förklara att ens son mår dåligt så häpnar jag.
Vi är så himla snett ute när vänster feminister skriker att män är onda.
Och samtidigt låter detta ske om och om igen.
Det är ju inte förövarens fel att detta fortgår.
Det är ju ditt och mitt fel som låter detta ske utan rimliga konsekvenser.
Mamman pratar om att detta tillåter inte vår religion!!!
Jag tappar hakan över den meningen om och om igen.
Vår religion!!
Det är den religionen vi låter göra vad den vill med vårt samhälle!
Det är dessa hycklare inom vänster rörelsen (framför allt) men också
förekommande på höger sidan.
Det är ju inte vi män som är dom onda.
Det är ju ni feminister som låter oss göra det.
Fatta någon gång att folk gör det dom tillåts att göra.
Det är människan gjort i alla tider.
Socialdemokratin som jag växt upp under har gjort att folk
fått utnyttja det system som vi byggt upp under så många år.
Det började med att folk fusk sjukskrev sig och sen  började stjäla
för att sen börja med våld och kriminalitet.
Och så sitter Jerzy Sarnecki som en av dom
och tycker att hårdare straff inte ger lägre brottslighet.
Det är just nu den enda vägen.
Mer poliser och fler fällda brottslingar och mindre daltande med förövare.
Det spelar ju ingen roll om du våldtar som 15 eller 30-åring.
Kan du våldta kan du ta straffet.
Självklart ett annat straff men dock ett straff.
Det måste finnas sätt att lära folk vad som händer om du gör ont mot andra människor.
Fatta att vi i Sverige ser värre på skattebrott hos vanliga medborgare än våldtäkt!
Sen får ju makten härja fritt utan att vi flata medborgare gör något.
Detta gör så ont i min själ och jag är så arg att folk som t.ex.
Henrik Schyffert eller Magnus Betnér eller Bagdad-Magda eller andra från
eliten ska tycka åt oss som får stå ut med skiten.
Sluta hyckla nån jävla gång och ta tag i det som är ruttet i Sverige.

Jag gråter ännu en tår över det som den våldtagna kvinnan får vakna med varje dag.
Samtidigt som ni ondgör er över männen som står bakom er om ni
någon gång vaknar upp.

Vi har den regering vi förtjänar och röstat fram.
Tänk på det 2018!
Jag vill se förändring.
Vill Du?
**********
seeya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!