fredag 17 mars 2017

Halabja 88

Jag ska ut och resa i 6 veckor inom kort.
Det ska bli så skönt.
Att få uppleva en massa härliga och intressanta saker.
Få träffa människor och se annan kultur och äta häftig mat.
Dricka gott vin se magisk natur m.m.

Men också att få slippa detta skit som får så
mycket utrymme i Sverige och världen just nu.
Allt vi människor gör mot varandra och mot natur och djur.
Det är fan meningen att vi ska förgöra oss själva.

Det kommer alltså hit mördare och våldtäktsmän till vårt land
och vi ska på allvar bota dom från det?
Det är ju underbara signaler som sänds ut eller?
Jag skulle vilja bota hela vänster rörelsen med ett baseboll trä!
Jag avskyr dom totalt för det dom gör och står för.
Vad har dom någonsin gjort för gott?
Fina ord och en massa jäkla hyckleri istället för att ta tag i problemen.
Och så fort man ska ställa krav på folk så kommer det fram krav
om förlåtelse och förståelse.
Hoppas det är ditt barn eller närstående som drabbas för för dig spelar det ju ingen roll.
Du förstår ju våldtäktsmannen!
Du förstår ju mördaren.
Så då kan ju du bli nästa offer.
Men vi som gråter och blir så himla arga vi vill ha instrument att försvara oss.
Det är alltid någon annan som ska ta smällen för vänster rörelsens argument.
Ni ska bara leva i en slags harmoni bekostat av andra.
Men gå ner och kramas i Mosul eller Halabja istället för här.

Tyckte ni nazisternas bödlar också skulle botas?
Eller massmördarna i Armenien,Rwanda,Treblinka,Gulag eller alla andra!


Detta gjordes av en tyrann och massmördare.
Varför skulle inte han kunna botas?
Vi glömmer alltid dessa massmördare för att vi vill det.
Vi förnekar och tar bort dessa onda minnen ur vår historia.
Nu ska vi ta bort dessa ur det som händer idag också.

Nej!
Dom ska spärras in och få gå gatlopp längs med våra gator med skyltar
på kroppen om vad dom gjort.
Alla som bidrar till att detta händer och får fortsätta ska hängas ut i media.
Vi måste vakna upp någon gång (vilket jag i och för sig aldrig tror kommer hända).
Detta har vi ju gjort i flera tusen år.
Kan vi prova något nytt nu?
Förbjud Religion är en väg att gå!
Eller i alla fall ta bort från utbildningsplanen för skolan.
Religion mördar fler än knarket!
Kan inte någon forskare någon gång ta fram siffror på det?

Jag vill röka en marijuana cigarett i min lägenhet men får inte det.
Jag får predika att andra människor ska dö.
Det får jag!
Herregud ser ni inte felet?

Tänk er pappa som försökte skydda sin son från äppeldoften som kom fram
ur gasen som tog livet av typ 180.000 personer.
Tänk er människan som gjorde detta.
Kan ni tycka synd om det svinet så är det du som bör uppsöka läkare.

Och kom igen nu!
Ni slåss för Paolo Robertos tutt bild!
Är fokuset på rätt ställe?

Skönt att åka i från detta!
Jag behöver det!
Vet inte hur ofta saker läggs ut närmaste tiden.
*********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!