måndag 17 juli 2017

Gruppvåldtäkt

























Jag mår så dåligt varje gång jag läser om sånt här.
Tänker mig in i vad som denna stackars tjejen får genomlida varje gång.
Tänk hur hon ligger och får dessa män över sig om och om igen.
Jag blir först ledsen men sen kommer ilskan.
Den är fruktansvärd.
Det kokar inom mig.
Jag skulle verkligen vilja få chansen att komma på dessa män när det händer.
Släppa loss raseriet som jag känner att jag har.
Adrenalinet som inte skulle sluta pumpa förrän det är klart.

Varför låter ni detta hända hela tiden?
Sluta upp med att dölja för oss vilka dessa är.
Jag skiter väl i vilka dom är bara dom åker fast.
Allt om gärningsmannen måste fram.
"mörkt klädda yngre män" jag hatar er för den beskrivningen.
Är det mörkhyade så ska det fram är det bleka överviktiga vita män så ska det fram.
Ni är rädda för rasismen jag vet. Men vad skapar detta då?
Hatet mot SVT och andra blir ju större.
Fattar ni ingenting?
Vi vita feta medelålders män blir ju bara ännu mer rasistiska än vad vi redan är.

Jag som inte våldtar utan bara hatar dessa våldtäktsmän
blir ju till slut problemet för er.
Inte gärningsmannen.

Varför får SVT och annan media hålla undan den information
som man har på dessa förövare?
Vi måste ju ut med så mycket som möjligt så vi kan få bort dessa odjur
från gator och torg.

En kompis till mig var ett hårstrå ifrån att få en av dessa på bild.
Han står i Barkarby och ser en yngre man på en röd moped
som döljer ansiktet för omgivningen.
Han får tyvärr ett samtal samtidigt och chansen att ta kort försvinner.
Jag frågar min kompis vad han skulle gjort med bilden.
Och jag säger att inget media skulle använt bilden i alla fall.

Media är på så sätt och vis lika skyldiga som gärningsmännen i vissa fall.
Då är det inte konstigt att ett visst parti får massor av röster 2018.
Det är så vi visar vårt missnöje mot etablissemanget .
Dom som inte har en dotter som blir våldtagen av 3 gärningsmän oavsett hudfärg.

Sen går det runt en massa tomtar till folk och försvarar våldtäktsmännen
med att det är alla män som våldtar inte vissa.
Så jag är lika skyldig som förövarna.
Och en del tycker diskussioner om jämlik snöskottning är det viktigaste vi har.
Suck!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!