tisdag 5 februari 2019

En gravid kvinna

Alla gravida kvinnor ska behandlas med respekt!
Svaga och sjuka människor ska behandlas varsamt!
Gamla ska behandlas varsamt!

När en gammal människa rånas i sitt hem eller ute, så är det fruktansvärt.
När en gravid blir utsatt för våld är det hemskt.
Varför skriker inte alla om båda dessa saker?
Varför drar folk rasistkortet vid varenda tillfälle som ges?
Vi har rasism i Sverige punkt!
Men om alla skriker om det hela tiden så urvattnas det förr eller senare.
Jag tror vi börja närma oss det.

Jag tycker också att alla kränkta får ta ett steg tillbaka.
Det känns mindre trovärdiga numera.
Sverige är verkligen ett delat land idag.
För eller emot.Skrika eller vara tysta.

Tillbaka till den gravida kvinnan som inte fick åka
tunnelbana.
Vi har sett en film där vakterna beter sig riktigt illa.
Alldeles för mycket våld.
Men jag ställer mig frågan alla bör ställa sig.
Varför beter sig vakterna så här?
Vad är det som får dom till detta?
Vad är det vi inte ser?
Här ska vi ha en åsikt av det vi ser och inte det vi inte ser eller hör.
Det är hur enkelt som helst och säga vem som gör fel.
Men vad händer före våldet från vakterna?
Låt polisutredningen ha sin gång.
Varför ska folk samla poäng på att bara skrika ut att vakterna är svin?
Jag vill veta vad kvinnan har gjort före handgemängen som vi ser med egna ögon.
Och nej jag går inte på grejen med att gravida måste behandlas annorlunda (förrutom våldet alltså).
En gravid kvinna tänker väl på sitt barn först? Eller?
Ska inte gravida behöva göra rätt för sig?
När  ska vi behandla gravida annorlunda?
Vecka 12? 15? 20?
ALLA människor ska behandlas med respekt.
Särskilt svaga människor!
Hur svag var hon egentligen?
Har inte hon något som helst ansvar över detta?

Varför har vi inte något som helst konsekvens tänk i Sverige 2019?
Varför ska folk komma undan med all skit som dom gör?
Sluta prata om gärningsmän och mer om offer!!!

Jag har verkligen inget över numera för dessa vänstermänniskor
som kör Sverige-bussen ner i diket utan någon som helst tanke på framtiden.
Vi pratar inte våldtäkter alls numera utan vi pratar bara om kränkta människor!
Det skapas troll och Sverigedemokrater dagligen och det är vänstern som
är skyldiga till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!