fredag 22 februari 2019

Hanif Bali

Varför är det så att (en del) folk tycker det är viktigare att få bort
dom som kommenterar ondska och andra hemska saker än själva ondskan?

Nu tycker t.ex. Eva Dahlgren att det är värre med Hanif Bali´s åsikter
än själva åsikten?
Är det värre att Hanif kommenterar honor i Syrien än själva händelsen i sig?
Varför ska vi ta emot mördare i vårt land?
Varför kommenterar ALDRIG vänster-rörelsen den ondska som utspelar
sig i Syrien och andra delar?
Jag kommer aldrig förstå varför vänstern tycker det är viktigare att sätta
dit avsändaren före meddelandet.
Ärligt talat så bryr jag mig aldrig om avsändaren utan jag tänker på meddelandet i sig.

Kanske är Katerina Janouch dum i huvudet?
Men jag bryr mig bara om vad hon säger inte vem hon är.
Om hon säger en bra sak så ska hon få veta det.

Hanif Bali behövs i vårt samhälle så som det ser ut idag
Alexander Bard också
Men sådana som Alex Schulman behövs då inte.
Därför att hycklare från Stockholms innerstad bara är ute efter egen publicitet
och i slutändan bara pengar kan vi vara utan.
(kanske behövs han som motvikt kanske inte)

Att Eva Dahlgren tydligen bott i USA för att flytta hem från Trump gör det ännu värre.
Vem är hon i sin skyddade miljö att tycka vad Hanif Bali säger?
Har Eva Dahlgren någonsin skrivit en rad om massmördare i IS?
Eller något annat hemskt?
Har hon ens kommenterat det som händer i vårt land?
Jag känner bara misstro mot hela den svenska pk-vänstern.
Ni har ingen som helst förståelse varför 1 miljon svenskar (minst)
tycker IS är mördare och inte återvändare eller sympatisörer.
Varför kan ni inte förstå oss som tycker det är hemskt när en
homosexuell man slängs från ett tak bara för att han är just homosexuell?
När ska Jonas och Mark säga något om det?

När ska PK-Sverige vakna upp ur den koma dom befinner sig i?
Det är ju dom som ser till att SD växer och att Ungern doftar 30-tal.
Det är ju dom som ser till  att våldtäkterna får fortsätta i Sverige.
Samt allt annat som har med vår säkerhet att göra.
Högern ligger säkert bakom mycket av nedmonteringen av välfärden.
Men mycket av det andra ligger den "fina" vänstern bakom.

Kämpa Hanif!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!