tisdag 5 november 2019

Nostalgi

Jag kom ihåg när jag var en ung grabb hur vi gick runt med rånarluvor
och slog och våldtog småtjejer.
Jag kommer ihåg hur vi sprängde utanför bostadshus.
Kommer ihåg alla gånger vi ringde på snuten eller ambulansen och
när dom kom så kastade vi sten på dom.
Eller stenade brandbilar som kom och försökte släcka bilbränderna som vi fixade.
Min uppväxt var bara så kul!
Vi bildade församlingar där vi uppmanande folk att åka och mörda i andra länder.

När vi firade valborg så misshandlade vi föräldrar framför deras barn
sen så hotade vi alla som såg något så dom höll tyst när polisen kom.

Jag var inne hos frisören i området där jag bodde och hotade honom
så dom skulle betala för att vi skulle "skydda" dom

Vi rånade smågrabbar och tjejer på mobiltelefoner och jackor.

Fan vi gjorde en hel del hyss faktiskt
Det var inte helt enkelt att vara en vit-heterosexuell man på vår tid!
Dagens unga som pallar äpplen och kör med trimmade mopeder är bra mycket farligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!