tisdag 5 januari 2021

5 Januari

 5 Januari

Det har redan hänt saker som får en på mindre bra humör. Mord i Rissne på en 45-årig man. Dan Eliasson och andra beter sig som man inte ska. Och en hel del andra saker som får en att börja tvivla på allt

Ett mord i Rissne som får mig att tänka följande. En man som nu råkar vara etnisk svensk som bor i Rissne med småbarn och flickvän. Vad kommer hända i framtiden nu med Rissne och liknande områden? Jag är helt övertygad om att segregationen, polariseringen, rasismen och utanförskapet kommer att öka massor av händelser som denna. Jakten på trygghet för dig och din familj kommer att öka mer och mer. Så självklart kommer dom välbeställda att flytta till säkrare bostadsområden. Kvar i våldet blir dom fattiga. Och då kommer som ett brev på posten alla som inte bor kvar tycka att vi får inte ge rasister mer utrymme. Så har det alltid varit och kommer alltid att vara. Vi som tyckare kommer alltid veta hur dom drabbade ska tycka. 

Jag är en röstare från högersidan som tycker att många tankar från högern är helt uppåt väggarna. Som friskolorna till exempel. Eller välfärden. Sluta upp med att privatisera den nu! 

Varför kan inte vänstern förstå att vi måste nå trygghet nu och inte om 10 år då alla höginkomsttagare betalar massor av mer skatt för att utjämna klyftorna? Det kan ju inte ske! Tänk om vänstern fick som dom ville med massor av mer skatter? Tänk om alla fattiga får massor av pengar, blir dom lyckligare då? Vad ska dom göra då? Vi vill ju ha trygghet idag! Inte i morgon.

Jag blir galen av den flathet som visas från makten. Men nästan ännu mer galen på alla som tror att SD är det stora hotet. Vad tror ni dom kommer göra vid en röstmajoritet i riksdagen? Koncentrationsläger? Kom igen! Inte ens ni tror på det! Varför tror ni att allt blir fascistiskt då? Jag kommer att rösta på SD vid nästa val (eller moderaterna för stödröstens skull) för att jag vill ha en förändring. Läs igen FÖRÄNDRING! Vad tror ni dagens sittande regering kommer att göra i framtiden om dom får 4 år till? 

Jag är fullt övertygad om att varje gång det sker ett brott och vänstern hatar SD ännu mer så skapas en ny främlingsfientlig/rasist i Sverige. 

Bara för att ni inte läser om balkongfall betyder inte att det slutat att ske. Ni som är feminister vad hände med den riktiga MeToo rörelsen? Fadime och hedersmord. Skiter ni i det?

Min avsky för vänstern växer sig allt starkare för varje dag. Ni är skyldiga till det mesta av det onda som händer i vårt samhälle. Högern står för egoismen vänstern för resten...............

Och då har jag inte ens kommenterat Annie Lööf och hennes pedofilkamrater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!