torsdag 28 januari 2021

Torsdag

Det är torsdag idag. Hos mig i mitt huvud är det måndag. Det är för att jag har "arbetat" hemma hela veckan tills nu. Så det är första dagen på veckan men också den näst sista.Så i morgon är det fredag. Det är måndag på flera sätt. Känner en smygande depression komma smygande allt närmare. Pandemin tar hårdare och hårdare på mig. Det finns ju verkligen inget att se fram emot. Hunden är min enda sak just nu som ger mig glädje och han är verkligen ingen sak. Förstår folk mer och mer varför man skaffar hund eller annat husdjur. Bara man har en tanke på vad som händer efter pandemin. 

Ordet pandemi visste jag knappt vad det var före detta. Hade väl hört ordet men inte mer än så.

På jobbet är det fortfarande väldigt lugnt och alldeles för lite att göra. Så det blir en hel del träning numera. Jag styrketränar 2 gånger i veckan, Springer 1 gång och kör roddmaskin 1 gång. Så det blir minst 4 pass i veckan nu. Tror nog att det blir 5 faktiskt.

Serier blir det ju många av nu. Har sett klart mästerverket Falsk Identitet på SVT Play. Så himla bra. Har sett säsong 5 och 6 av Bosch som jag gillar mycket. Som sagt det blir mycket Netflix och annat nu.

Och jag har ännu inte gjort något åt mitt liv som jag borde göra. Hoppas det kommer.........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!