onsdag 14 juli 2021

Varmt

 Tja det är väl klimatförändringen som ger oss den här sjuka värmen. Jag är ingen värmemänniska utan snarare en kalltmänniska. Det är lättare att leva när det är svalt tycker jag. Sover så illa på nätterna just nu. Och orkar inte göra det man brukar göra. Städning går ju tvärbort. Har inte dammsugit på  två veckor nu.

Jag är så pinsam som inte säger hej till folk jag känner eller har umgåtts med förr i alla fall. det är som en ond spiral neråt där. Det är ju trots allt människor jag sagt adjö till. Och människan följer ju efter mig i sitt liv. Trodde jag kunde röra mig fritt i Sumpan i alla fall men tydligen inte. På affären och på uteserveringar så ser jag personen och skäms över mitt beteende. Men jag är den jag är med allt ont och gott. 

Idag ska jag i 30 grader åka motorcykel till Dalarna. Usch!

Njut ni som kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!