torsdag 21 oktober 2021

Torsdag

Känner mig lite krasslig idag. Ont i halsen. Men vägrar vara hemma för det är så tråkigt. Jobbet ska på spökvandring och middag i Gamla stan men jag orkar inte följa med. Vill vara någorlunda frisk till i morgon då Harry och jag ska till stugan över helgen. Ska bli skönt att bara elda i öppna spisen, njuta och ha det så gott som man kan däruppe som inte går i stan. Släpa granris och gå hundpromenader står på schemat den här gången.

Annars finns inte så mycket att säga den här veckan.

Veckans tweet:

Såg någon som röstar eller arbetar på @miljopartiet  kolhögarna från Kina i Rapport? Nu ska dom bryta mer kol. Mycket mer! Och ni vill höja bensinpriset ännu mer. Hur tänker ni? #svpol #val2022

Tänk om vi inte hade haft SD, Bali, Bard, Sakine, Alice, Maria Hind Alias, Ann-Sofie, Jan Emanuel + en massa andra som vågar beskriva hur det är? Hur hade landet Sverige mått då? Jag håller absolut inte med dessa människor alltid. Men oj va viktigt att dom debatterar m.m. #svpol

Ja såna åsikter har jag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!