fredag 3 december 2021

Fredag

Ännu en fredag. Det är så tomt och tyst på jobbet. Och nu blir det väl ännu värre med nya restriktioner misstänker jag, men vi får väl se.

Skulle haft en släktträff hemma hos mig nästa helg men den vågar jag inte ha för att inte göra saken värre när julen är så nära som den är. Det känns faktiskt helt okey då jag inte orkar ha sånt så nära inpå julen.

Annars är allt sig likt och jag sitter här och drömmer om att AIK kan ta guld i morgon lördg om precis alla stjärnor står rätt i förhållande till något jag inte riktigt vet. Men hoppet är det sista som överger en eller hur?

Min lillebror får hem sin son  på permission på söndag. Känns bara så himla konstigt med allt. Vilken familj det är oj oj oj.

Nä nu ska jag hem och ta mig en liten öl......skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!