torsdag 24 november 2011

Hotel Rwanda

Inget svar från Mats Olsson ännu!
Vad är oddset på det?
********
Zlatan pytsade igår men vad hjälpte det?
Han rörde sig i alla fall ungefär 200% mer än i alla andra matcher han spelat denna säsongen.
*******
Såg ett repotage på TV2 om en flyktingtjej från Rwanda.
Och det var skrämmande läskigt program.
Att vi i den rika världen blundade för den massaker som fick äga rum
är åt helvete! Snacka om grymheter. Och FN drog tillbaka sina trupper och alla vita
bara drog därifrån.Är inte det värre än all rasism som folk utsätts för i samhället?
Eller jämförelsen är kanske jättedum,men oj vad jag känner att vi sviker människor i nöd.
Alltså jag fick min dotter 1994 när dettta hände och jag kommer knappt ihåg vad som hände då.
Men nu måste jag definitivt se Hotel Rwanda.
Alltså hur kan man bli sjukt hatisk mot sin granne eller nån man känner så väl?
Suck!
Människan är värre än kackerlackan som varelse!
Suck!
***********
Dagens länk

http://www.youtube.com/watch?v=9pykQ7pxFBQ&feature=related

Vilken låt.....................
*********
Går och hoppas på lite tur inom kort så allt löses!
**********
Rekommenderar varmt en lunchrestaurang på Katarinavägen i Stockholm
Créme i Glashuset heter den.......dom kan verkligen laga fisk där.
Men allt är gott........
**********
aaaaaaayyyyyyyyeeeeeeeeeeessssssssss...seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!