torsdag 10 november 2011

Zlatan överdos?

Zlatan.....zzzzzzzzz det är lite för mycket Zlatan just nu.
Tror det kommer fortsätta ett tag till (tyvärr)!
Ja han är Sveriges bästa fotbollspelare genom tiderna!
Men jag har lite svårt för att glorifiera hans person.
Tycker att hans ödmjukhet borde bli lite större.
Hans ego passerar snart Ranelid´s!
Och när man gör det till något positivt att använda våld och försköna det
då tröttnar jag.Samt alla mediahoror till journalister som inte vågar kritsera honom det minsta
för då får man ju det onda ögat av honom och hans hämndbegär ska man vara rädd för.
Jag kräks på att han är en hjälte alla gånger och inte sågas alls!
Självklart ska jag läsa hans bok men jag ska också läsa Patrik Sjöberg´s.
Jag vill säga att Johan Esk har skrivit en riktigt bra artikel om jämförelsen mellan deras böcker.
Myten Zlatan blir väl ännu värre om han dör i en flygolycka som vilken rockstjärna som helst.
Nä sluta snacka mannen Zlatan och fortsätta kritisera/berömma fotbollspelaren istället!
************
Dagens länk:

http://www.youtube.com/watch?v=xiWgPt3yF2I&feature=related

Vilken sångfågel........finns det någon anna som liknar rösten?

***********
Att Milan vinner den där fucking Champions är väl ändå en utopi!
Tror att Lotta vinner fler Champions än Zlatan.
Vet inte om jag skulle orka med om Zlatan skulle vinna.
Då skulle hysterin i Club Calcio bli total.
Heja Los Blancos!
***********
Kungsträdgården är lika öde som Norrland!
************
..........seeya........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!