måndag 28 november 2011

Marcus Birro och annat

Snälla Marcus Birro vi vet att du älskar Italienska Ligan även kallad Serie A.
Dina försvarstal på den fotbollen har gått fram nu.
Jag vet också att hade du varit skotte så hade du hyllat Celtic eller Hibernian på samma sätt.
Det blir väldigt larvigt att du sitter i sandlådan med hink och spade och kastar sand på
alla som vågar kritisera den italienska stilen inom framför allt fotbollen.
Jag tittar från match till match vad som är bäst underhållning och kan se en 0-0 match
i serie A med lika stor glädje som en 6-0 match i Spanien eller en 4-3 match i tyska ligan
men jag dömer inte en hel liga efter en match eller två.
Och ständigt detta försvarande av Zlatan!
Ja han är bra men det är ju ingen Gud vi snackar om.
Han har ju inte gjort en bra landskamp på länge och skyll på Kim eller Anders eller Pontus
hur mycket du vill men Zlatan har fortfarande inte gjort en bra landskamp på länge.
Han springer ju mindre än vilken målvakt som helst och bara en sån sak!
Jag börjar tycka du är jobbig Marcus! Sluta nu och blanda lite ris och ros.
Du är för bra krönikör för att sitta i en sandlåda!
*********
Jag skulle aldrig bita den hand som föder mig!
Men jag kanske inte är normal?
*********
Och nu är det synd om dansken som sprang in på planen i matchen mellan
Danmark och Sverige!
Jag kanske inte är normal men jag kan inte tycka synd om honom överhuvudtaget.
Bara hans anhöriga som måste lida varje dag!
**********
Såg lite film i helgen och återkommer om dom!
*********
Dagens länk:

http://www.youtube.com/watch?v=9SAOhaXDXis&feature=related

Hes och mysig......
********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!