onsdag 8 februari 2012

Bombshell från Lindex

Bombshell!
Är det bara jag som reagerar på Lindex reklamkampanj?
Särskilt på namnet på på en av BH:arna!
Bombshell!
Är inte det sexistiskt?
Eller överreagerar jag?
Jag tycker i alla fall att det är helt fel att döpa en modell efter det i dessa tider.
Sen undrar jag hur kvinnor tänker när man möts av denna bild på stan?
När kommer mannens svar?
Falukorven!
Chiquita!
Bratwurst!
Big-Jim!
Jag skulle tycka det var jättekonstigt.
Men det är väl jag eller?
Och Baby Doll!
*************
Vad håller Zlatan på med?
Vilken 3-åring!
**********
Läser en Mari Ljungstedt för tillfället.
Hyfsad bra men precis som Läckberg.Har man läst en så har man läst fler.
*********
Nu hände det som nästan aldrig händer mig!
Jag stängde av en film för den var helt omöjlig att se klar.



Vilken skitfilm!
Hur kan Craig och Ford tacka ja till denna film?
Jag var skeptisk från början och undrade förstås redan på namnet
hur man tänkte när man skrev manus.
Och hade det varit några "B-skådisar" så hade jag förstått det.
Men Daniel Craig!
Fast när jag tänker efter så gillar jag inte han.
Tycker han är för "träig" i sitt sätt att skådespela!
Nej se för guds någon annan film.
************
.....seeya.......

2 kommentarer:

  1. Skönt för dig att du har så mycket att gnälla över.

    SvaraRadera
  2. Gnälla? Den va bra! Jag tycker mest bara det var konstigt!

    SvaraRadera

Fria ordet är ditt!