måndag 27 februari 2012

The Girl With The Dragon Tatoo

Den var väl ganska onödig David Fincher!
*********
Ska nu börja pluga till MC-kortet.
Ser inte fram emot att plugga igen. Trodde jag gjort mina sista läxor här i livet.
Men tji fick jag! Måste göra det tråkiga för att kunna göra det roliga.
**********
Undrar om inte religion är den största boven till all ökat vapen försäljning runt jordklotet?
Hur skulle jorden se ut utan religion?
En fridfull plats med fågelkvitter och kärlek?
Gud är en stor bov till allt elände på jorden!
Tänk om inte folk hade brytt sig om rondellhundar,kristendom eller annat strunt som kommer
av religion.
Låt alla präster och andra "dårar" hålla på med sitt och lyssna på ditt sunda förnuft så blir det bra.
Tror att Gud komer ligga bakom jordens undergång och vem kommer alla skylla på då?
Adam?
Utan den där boken som vissa kallar bibeln och andra kallar koranen så skulle vi må bättre!
********


Allvarligt talat så förstår jag inte denna nyinspelning!
Daniel Craig är den enda som är bättre än föregångaren.
Rooney är mycket sämre än Naomi.
Annars är ju filmen nästan en karbonkopia av orginalet.
Så varför?
Nä se något annat eller orginalet,som faktiskt är sevärd.
Och min favvoregissör (en av dom) är jag jättebesviken på.
**********
Rethosta så jag sover inte jättebra nu!
*********
Undrar om regeringen ringer?
********
Sakande någon Zlatan mot Juventus?
Jag saknade bara en bra domare!
*******
Estrella skulle hon tydligen heta,flickstackaren!
Två drottningar i rad blir det nu.
Vem ska skapa rubrikerna nu?
Låt pappa gå i pension så Silvia kan känna sig lugn.
*******
Paus och återkommer ........seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!