måndag 13 februari 2012

För gammal?

Var på Grand Garbo / Greta i Sumpan i lördags.
Upptäckte ganska fort att jag är för gammal för krogen1
Jag har blivit gubbe! Passade helt enkelt inte in där.
Får hålla mig till pubar nu då. Bishops Arms passar jag in på.
Men ett högljut disco är inget för mig.Särskilt som om jag vill prata lite med folk och det går ju inte.
Skrika lite här och där passar inte mig. Så jag får söka mig till en lugn pub istället.
***********
Någon tyckte jag var gnällig över mitt inlägg om Lindex.
Undrar om han (förrutsätter det!) jobbar som omvärldsbevakare på företaget.
*************
Såg två feel-bad filmer i helgen!



Nej Nej Nej
Denna håller inte!
Viggo gör ett hyfsat jobb men jag tycker inte han passar in i rollen.
Manuset är ganska bra men nja, Road Warrior light!
Men grabben är felrekryterad tycker jag. Har sett många bättre barn än han!
Jaja det är ett barn vi pratar om!!!!!
**********


Denna filmen är bättre utan att vara direkt bra!
Rollerna görs väldigt bra en jag tycker man kunde utveckla filmen.
Känns som en våldsorgie a´la Clockwork Orange utan det där som gör att filmen lyfter helt.
Kan inte riktigt förklara men den känns platt.Och vissa saker förstår jag helt enkelt inte.
Kanske är jag som inte har alla bestick hemma!
Godkänd och sevärd kanske...bedöm själv!
***********
Sumpans vänner på facebook genial hemsida!
***********
Hockey WM i Globen bl.a. vem bryr sig,men vilka priser.................
Höjdare med Danmark som ingår!!!!! Woaw!
************
Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!