fredag 10 februari 2012

Alla Hjärtan

Jaha det är fredag igen!
Underbart faktiskt. Länge sedan jag såg fram emot en fredag som denna.
Vet inte varför faktiskt. Känner bara att ajg är "klar" med denna veckan.
*******
Reinfeldt sågas av alla för sitt utspel om att arbeta till 75 års ålder.
Det var ju klumpigt av honom att uttrycka sig så.
Jag förstår vad han menade men han kunde uttryckt sig annorlunda milt sagt!
*******
Det här satans Grekland med pension från 58!!!!!
Vad tror grekerna egentligen?
Svart ekonomi och massor med offentligt anställda!
Det kan ju bara gå åt helvete.
Jag vill se Grekland gå i Konkurs nu.
Det kostar säkert lite för oss andra men det är det värt.
Låt dom städa efter sig själva.
Sanslöst att ett land får skötas så.
Tänk om dom kunde ta hand om sig själva på samma sätt som dom demonstrerar?
Nä, sluta upp med att hålla patienten vid liv med slangar och tuber.
Låt han dö!
Hårda ord men det kommer alltid något gott ur dåliga saker!
******
Om det är för bra för att vara sant så är det inte sant.
Lär er någon gång!
******
Alla Hjärtans dag på måndag.
Vilken bemärkelse dag! Glöm den nu!
Jag firar den bara för att det blir ett j-vla liv hemma om jag glömmer den.
Det räcker liksom inte att säga att ag tycker den är skit!
Jag köper väl en blomma och säger grattis.....suck!
*******
Motsägeslefullt att skriva om alla hjärtans dag och avgå Grekland i samma mening!
************
Kallt ute idag!
******
Ingen film igår! sånågon mini-recension blir det inte!
*******
AIK - Gefle i morgon på Skytteholm.......
*******
 
********
seeya...................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!